Tuesday, 24 January 2012

BAUCER BUKU 1 MALAYSIA

Alhamdulillah dapat satu kupon untuk beli buku, terima kasih kerajaan keran prihatin terhadap pelajar..

tapi baru-baru ni diri ini telah diberitahu bahawa ada sesetengah kedai buku yang telah diamanahkan untuk menerima baucer tersebut sebagai bayaran buku yang diambil oleh para pelajar mengambil kesempatan dengan menukarnya dengan wang ringgit...so diorang dapat untung rm50 apabila tukaran yang dibuat membolehkan pelajar memperolehi rm150 kerana nilai baucer itu adalah rm200....

baucer yang aku perolehi masih belum digunakan keran masih belum berkesempatan, saje nak bagi peluang pada yang masih menuntut kerana aku dah menjalani latihan industri jadi tak memerlukan buku rujukan sangat so nanti-nantilah akan aku gunakan...

aku takkan sia-siakan kerana masa ni la nak berhabis beli buku....hehe...banyak pilihan buku yang ingin aku beli tapi aku akan shortlist kan dulu nanti senang...ape-ape pun terima kasih kerajaan Malaysia atas keperihatinan anda...

No comments:

Post a Comment